18 grudnia, 2013

Postępy są!

Hej :)
Przepraszam za brak postów, ale aktualizacja mojego kochanego Windowsa 8 po prostu kocham! :P Od poniedziałku laptop mi nie działał :C Nie wiem czemu, zawsze jak mam aktualizacje to się dzieje :C Myślę, że po świętach wyczyszczę cały laptop, bo to denerwujące i boję się, że system i w końcu padnie. Lecz z drugiej strony przynajmniej mam co napisać. Co u nas? W prawdzie prawie nic. Najgorszy tydzień :/. Teraz nauczyciele najbardziej dają w kość, potrafią nawet dziennie dać po 4 kartkówki już nie mówiąc o sprawdzianach. Zresztą ja już nie mogę myśleć o szkole. Święta już mam w głowie xD. Nauczycielka od polskiego już kolędy puszcza na lekcjach xD. Figa już prawie na komendę wykonuje 'hop na plecy'. Raczej to jest bardziej 'Hop przez plecy' xD. Wskakuje na plecy i od nich się odbija :P W weekend będziemy wałkować :D. Na święta wyjeżdżamy w poniedziałek. To już niedługo. W sobotę mam urodziny ( nie chcę się chwalić, nie chodzi mi o to xD ), więc wydaje mi się, ze dostanę wymarzoną lustrzankę *-* Nie moę się doczekać :D Gorzej będzie jak się okaże, że jej nie dostanę :P Co do obozu? Dowiedziałam się, że w lipcu ( dokładnie 21-24 lipiec ) jest obóz z Shaunem Hiraim. Mistrza Europy w Dogfrisbee. Koszt 4-dniowego obozu/kursu czy jak to tam nazywać kosztuje 1200 zł. Jestem zainteresowania, bo można tutaj właśnie nauczyć się 'nakręcać' jak i po prostu poćwiczyć. Nie wiem jednak czy się uda, bo zależy jak będzie z wakacjami. Jeszcze nie wiemy, kiedy wrócimy. Poza tym w kwietniu jest wyjazd do Portugalii z mojej szkoły. Chyba jadę. 15 dni w Portugalii, zaliczając cały dzień we Francji spędzanie reszty czasu w Porto. Z jednej strony fajnie, ale z drugiej, wracamy zaraz przed świętami, na dodatek 15 dni bez Luśki. Jak ja to wytrzymam? :D Czekam, aż jakieś semi odbędzie się w Gdańsku lub okolicach. Sopot, Gdynia. Możliwe, że odbędzie się z Patką, ale to jeszcze nie wiadomo. Teraz jeśli ktoś będzie chciał jechać ... jest wgl. ktoś z Gdańska lub po prostu ma możliwość przyjechania? :D Jeśli by się odbyło ( ale to jeszcze nie wiadomo ) to fajnie by było się z kimś spotkać :D Nie sądzicie? :)
Miałam coś napisać, ale ... ZAPOMNIAŁAM. Jak zawsze xD. Cały tydzień pokręcony, więc też muszę kończyć. W sobotę myślę, że będzie post! :) Dzisiaj od roku wyciągnęłam moją wyciskarkę soku i zrobiłam pomarańczowy xD. Nie no mniaam :D Tylko, że to nie blog o wyciskarkach i soku :P. Ale tak mówię, bo pyyycha :D To chyba tyle, łapcie zdjęcia z tego tygodnia! :D
Pozdrawiamy!
N&F







Koszulka zamówiona na psimaniak.pl! :D Niedługo recenzja! :)

Niedługo recenzja! :D











Opanowany ukłon :D

Światełka zostały wywieszone na dworze i jak robiłam zdjęcie ruszyło mi się i fajnie wyszło :) ( przynajmniej według mnie )






10 komentarzy:

  1. Ojej ale śliczne fotki! super, że dostaniesz lustrzankę! Skąd znam aktualizację.. Ale trochę długo trwa..
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie najlepsze jest to, ze mi dochodzi do 30% wyłącza się laptop i nie mogę go włączyć. Na drugi dzień cudem włącza mi się i myszka nie działa od niedzieli do dzisiaj udało mi się go uruchomić. Masakra ;_;
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Nie zakupiłeś jeszcze prezentu na święta da swojego pupila?
    Chcesz coś estetycznego, oryginalnego, a zarazem zwyczajnego?
    Mamy Ci do zaoferowania piękne obroże, smycze i szelki dla Twojego psa!
    Nasza psia galanteria jest:
    - niepowtarzalna,
    - elegancka,
    - wytrzymała,
    - zabójczo tania!

    Zapraszamy na naszą stronę internetową w formie bloga: psieszywamy.blogspot.com

    Pozdrawiamy!

    psieszywamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam Windowsa 8 ale nie pobieram aktualizacji... A zdjęcie światełek wyszło takie z powodu długiego czasu naświetlenia. Można się pobawić aparatem i jeszcze go wydłużyć. Wtedy dopiero powstają cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chcę do Portugalii jechać ! *o* Zazdroszczę lustra jak pisz pisałam na priv i mam nadzieje, że wyjdzie Wam z obozem !

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia! Mam nadzieję, że dostaniesz lustrzankę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. My mamy windowsa 8 i dobrze się sprawuje na raze, z aktualizajcami tak nie mam, może pojedź z tym do salonu?
    Super fotki! Ale i tak moim zdaniem powinnaś wyłączyć datownik ^^. Ale wiem, robię się upierdliwa ;p
    Świetnie, ze będziesz miała lustro!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetna koszulka *-*
    hahahaha, super że dostaniesz lustrzankę ^^
    I tak masz bardzo ładne zdjęcia :) Figa jak zawsze- śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia, psinka jest śliczna :)
    Obserwuję i zapraszam, http://mojprzyjaciel-pies.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha ja też wałkuję z moim skok na plecy , i dziwnym trafem on też wskakuje i od razu zeskakuje ! XD Pszypadeg ? Nie sondze . xD Haha :3 Figusia oczywiście -przepiękna :) Robisz piękne zdjęcia , życzę Ci ,żeby lustrzanka była twoja ! :) Sama zbieram na mój wymarzony model :) A jaki model lustrzanki Cię interesuje ?
    Pozdrawiamy serdecznie !
    Paulina & Lucky
    lucky-ms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń