03 października, 2013

Raz źle, raz niedobrze ...

Jak mówiłam w poście niżej napisałam, że jadę do Tczewa i kupię coś Fidze - właśnie oto teraz mi chodzi ... skończył sie film (nie mówiąc już o tym, że był jakiś zboczony xD) no i mieliśmy mieć 'czas wolny' ... dużo mieliśmy czasu. Tak! Całe 10 minut :/ I zanim znalazłam zoologiczny to minęło 5, a potem było trzeba jechać i nic w końcu Figusi nie kupiłam :( Byłam zła jak nie wiem ... potem poszłam do zoologicznego u nas w Malborku, wracając do domu i tam się pytam czy oprócz tych smakołyków jest jeszcze coś, a wredota za ladą tak mi mile powiedziała ..., powiedziałam sana sobie, że nie dam zarobić takiemu wredzielcowi i poszłam :/ Weszłam do autobusu to cały czas się wywalałam na kogoś, bo takie coś małe przyjechało i sama nawet nie wiem jak ja tam weszłam xD Sorki, że tak marudzę, ale mam taki sobie humor ... We wtorek Figunia była u fryzjera *o* Mam jeszcze taką fajno-smutną wiadomość ... na samym początku listopada nie wiem czy coś napiszę. Jadę najprawdopodobniej na euro week w góry i jeśli będzie można wziąść coś to może wezmę laptopa, ale nwm na 100% ... wgl. pytanie czy tam będzie Wi-Fi ... Jak posty będą to będą, ale bez nowinek u Figi, bo będę tak daleko od Figi ... Dzisiaj byłam z Figą w nocy na krótkim spacerku ;) Teraz w sobotę moja siostra wyprawia 10-te urodziny. Muszę zrobić jakieś konkursy :/ Poza tym zrobię jakiś pokaz ;) Ognisko wieczorem będzie to może zdjęcia prześle :) I mam nowinkę! W konkursie do wygrania przysmaki o wartości 30-40 zł!  Więc warto wziąć udział!  Wszyscy, którzy mają konto na Facebooku i biorą udział w konkursie mają jako obowiązek polubić FP MACED - bo to jest nasz sponsor :3 Dostałam na razie 4 prace i kilka podobno ma dojść ;)
To chyba na dzisiaj tyle ;*
Pozdrawiamy ;*
P.S. Jesy 00.45 xD

1 komentarz: